Statutenwijziging KNNV Bollenstreek

Zoals u heeft kunnen lezen in de Duinrel (2024, no 1, blz 5) en op de website, waar ook de nieuwe statuten zijn gepubliceerd, hebben we alle leden uitgenodigd voor een Algemene ledenvergadering op 17 april j.l. Eén van de agendapunten was de statutenwijziging. We hebben gisteravond de statuten toegelicht en besproken. De aanwezige leden hadden daar geen opmerkingen over. Om over de statutenwijziging te kunnen stemmen moesten er echter tenminste 34 leden aanwezig zijn. Dat was niet het geval. Daarom organiseren we een extra Algemene ledenvergadering, waarbij het enige agendapunt de statutenwijziging is. Deze tweede vergadering zal plaatsvinden op dinsdagavond 7 mei 2023 om 20.00 uur ten huize van Agaat Mesman, Dopheidestraat 38, 2165 VP Lisserbroek. Wij nodigen hiervoor alleen de leden van de KNNV uit. Donateurs hebben namelijk geen stemrecht. Voor deze vergadering is een minimum aantal aanwezige leden niet nodig. Dan is het voldoende als driekwart van de aanwezige leden vóór stemt.

Als u wilt komen, verzoeken wij u zich wel van te voren aan te melden bij secretaris@Bollenstreek.knnv.nl .

Met vriendelijke groet,

Maud van der Veen