Woensdagavond 16 oktober: Jubileumavond 6e lustrum

We vieren dan ons 6e lustrum in het Dorpshuis de Meerkoet in Lisserbroek. U bent allen bij dezen van harte uitgenodigd. En als uw partner mee wil komen, is dat prima. De avond begint om 20.00 uur en we sluiten om 22.30 af.

Knutselwedstrijd

We hebben natuurlijk weer een leuke wedstrijd voor dit jubileum bedacht.
Natuur is datgene wat ons verbindt. We trekken er individueel of in groepjes op uit ofwel omdat we graag wandelen, fotograferen of simpelweg genieten. Ofwel omdat we onze bijdrage leveren aan natuurinventarisaties, natuuronderhoud of natuureducatie. Kortom iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor een natuurbeleving. We vragen u om een Knutselwerkje te maken waarin uw natuurbeleving goed tot uiting komt. Wat is een Knutselwerkje? Dat is meer dan een simpele foto (hoe mooi ook). We vragen u uw favoriete of mooiste natuurbeleving in beeld te brengen waarbij u vooral natuurlijke materialen gebruikt. U kunt uw Knutselwerkje ’s avonds meenemen naar de Meerkoet. We stellen ze dan anoniem tentoon en iedereen krijgt de mogelijkheid op de diverse Knutselwerkjes te stemmen. Natuurlijk is er weer 5 jaar roem voor de winnaar, want u weet vast nog wel wie vijf jaar geleden de winnaar was.

Lezing Jan Smit

We hebben Fotograaf Jan Smit uitgenodigd om een presentatie te geven over zijn foto’s. Jan Smit is een gerenommeerd fotograaf, die met zijn bedrijf Smit in Beeld fotoworkshops en cursussen geeft, internationale fotoreizen organiseert en presentaties verzorgt in binnen- en buitenland. Hij maakt prachtige natuurfoto’s. Voor ons zal hij onder andere een deel van zijn fotoserie “Aan Zee” presenteren. Zie verder ook: www.smitinbeeld.nl.
We hopen dat u allen dit lustrum met ons wilt komen vieren. We horen graag of u aanwezig kunt zijn. Geef s.v.p. in verband met de catering voor 10 oktober via secretaris@bollenstreek.knnv.nl door of u komt en met hoeveel personen.

Datum & tijd
wo 16 oktober 2024 van 20:00 tot 22:30