Woensdag 13 november: “Voor Leden Door Leden”-avond

De avond “Voor Leden Door Leden” is een goede gewoonte geworden. Vandaar dat de excursiecommissie deze avond weer op het programma heeft gezet. Ook nu rekenen we weer op enthousiaste leden, die hun natuurbelevenissen willen laten zien en horen d.m.v. foto’s, filmpjes of een boeiend verhaal. Er is gelegenheid voor vier presentaties van 20 minuten, tussendoor is er een pauze. Na afloop nog even napraten onder het genot van een drankje en een hapje. Wie neemt de uitdaging aan en laat de andere leden genieten van de natuur zoals zij die beleven? Opgeven voor 10 november bij Jan Plomp per e-mail janplomp2017@gmail.com of via tel. 0638461800. De avond begint om 20.00 uur en eindigt om 22.00 uur in Speeltuin De Bijenkorf Emmastraat 49 Lisse. Toegang is gratis.

Datum & tijd
wo 13 november 2024 van 20:00 tot 22:00